onsdag 11. februar 2009

Video!!

Her er det nå norgespremiere på video hos Anelille.no :) Den er tatt med mobil, så bildekvaliteten er litt dårlig, men selve videoen er veldig søt. Asken og Miller demonstrerer hva man kan finne på når det er for mye snø til å kunne leke ute....

Advarer om noe rotete filming i begynnelsen, men uansett så er jeg veldig stolt nå:) Det åpner jo for en ny verden her hos meg :)

(Takk til pappa som var veldig opptatt av å lære søstra mi og meg pc på slutten av 80-tallet, da han mente vi ville få mye bruk for det som voksne.. jaggu hadde han rett!)

Mulig dere må laste ned videoviser, det er jeg ikke helt sikker på. Blir veldig glad for alt av tilbakemeldinger på denne videoen, og om den virker i det hele tatt:)

Enjoy!

3 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Hei Ane.

Det var en søt snutt. Ask er jo bare så flott. Moro med levende bilder av dem også. Det funket jo akkurat som det skulle.

Anelille sa...

Å tusen takk Nina :) Ja da jeg så han på video så slo det meg hvor flott han faktisk er! Rart hvor blasert man blir i hverdagen.. Hørte forresten fra H om kommentaren fra naboen din ang Charlie. Han er IKKE god den mannen, det var hans Schafer som løp ut av gården og angreip Evin og hvor han kjefta på MEG etterpå. Så hva du enn gjør ikke hør på han! Charlie er jo verdens herligste og livsglade hannbikkje:) Naboen din burde virkelig ikke snakke så høyt hva bikkjer angår.... Vi heier på dere;)

Anonym sa...

Bryr meg ikke om den mannen/gutten. Kan si hva han vil. Når han skal omplassere sin hund når den blir syk, sier det alt i mine øyne.

Snorre er en islandsk fårehund. Det er samme som Ask og Embla og Dimma også. hvis det var bilder på dem også. Han har en feil, han har hengeører. Det skal de vistnok ikke ha. Men han er da nydelig, da.