onsdag 18. februar 2009

Ett år med Askeladden!


Vår elskede jubilant!!

I dag er det ett år sia Asken kom til oss!
Takket være mannen min så blei det en skikkelig feiring av gutten vår. Espen lagde pizza og hadde is og brownies med lys på og greier. Vi kosa oss så. Og den lille jubilanten og Evin fikk pølse, is og kake som seg hør og bør. Etterfulgt av leking og tur i snøen. Vi har kommet så langt etter dette året. Jeg spurte meg sjøl før Ask kom hit om jeg ville klare det. Nå vil jeg forandre svaret til at vi har klart det. Vi på bruket. Evin, mannen min og jeg har oppdratt Askegutt til å bli en fantastisk unghund. Og takk til Zafira og jentene for at dere har vært der hele tia på godt og vondt. Uten erfaringa deres så hadde ikke dette året gått like bra.

Så her kommer bilder og minner fra Lillegutt sitt første år i livet. Trykk på linken lenger ned også for å lese om den store dagen for ett år sia:) Hurra for Asken og Bruket!



Tykk her så får dere lese om den store dagen for ett år sia. Ask sin første dag hos oss:)


Evin må jo snikspise som vanlig..


Is med sjokolade- og banansplitsmak. Perfekt!

Tur, tur, tur!!! Horra Horra Horra :)

" Jeg elsker å lekesloss med broren min!"

En utslitt jubilant har slokna på dyna i sofaen..

Her kommer den noen gamle bilder fra de første dagene hos oss.

Miller og Ask sitt første møte. Her er Lillegutt lavere enn Miller!
"Vi har lært å sitte på kommando"

Første dag ute i gården

2 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Guri så liten han var.Også sååå nydelig. Jeg hilste jo på han den første uka dere hadde han. Kan ikke huske han var så liten. Men der kan du se hva man glemmer. Charlie var også mindre enn katta når jeg hentet han. Så fort de gror til.

Evin er en liten tyv,ja. Han er jo i bursdag han også.Selvfølgelig vil han sjekke om Ask har fått det samme som han.

Kos dere videre i snøen.

Anelille sa...

Ja jeg veit! Jeg fatter ikke at han var så liten. Husker første gang jeg hilste på Charlieboy også. Han var en liten ball:) Det morsomste er det bildet der de sitter, for med øra så ser Asken ut som en liten flaggermus, hahahahaha. Vakre lille flaggermusa!