tirsdag 17. februar 2009

Kong Vinter vol.3


Da jeg lagde innlegget om Kong Vinter regnet jeg med at det blei med det, men så feil kan man altså ta..... Forrige helg falt det nye 60cm med snø, og med gjennomsnittstemperatur på ca -6 så kan det ikke kalles noe annet enn en god gammeldags norsk vinter! Skulle bare ønske jeg ikke hadde vært så sta på å ikke skaffe oss snøfreser......


07.45 og en ubeskrivelig vakker soloppgang

19.45 og Monsen er med gutta på tur


Naturens eget vakre lysspill i istapper på hønsehuset

Hvis noen lurer så er dette blikket til en mindre fornøyd Evin....

Bikkjer, høns og snø i en herlig forening. Agda var på tur utafor døra her om dagen. De er lei av å være inne og lengter som oss etter våren.

Hus? Bil? Hage? Hm.....

Jeg må bare le til slutt. Ville tilstander!


Sola reiser seg over åsen og bader snøen i glitter

1 kommentar:

Nina og Bonnie sa...

Når jeg ser på bildene du har tatt er det faktisk vakkert. Men jeg er bare såååå lei av å flytte på den. Slår ryktene til så får vi en bråte til helgen igjen. Men jeg har snøfreser!!!!(ert,ert)