torsdag 24. april 2008

Vårdrøm

Endelig!

Så er endelig våren her! Jeg mista nesten motet for en måned sia da all snøen kom. Men nå har det vært 10 hele dager med SOL! Og gjett om vi koser oss alle mann!
I går var Zafira, jentene, gutta og jeg på 3 timers tur i skævven. Det var så deilig! Og gutta hold ut. En ting er Evin, men Asken er jo bare 4 mnd, men han holder tritt. De hadde til og med overskudd til koselek på verandaen etterpå:)



Evin og Ask i vårlek



Hvem har overtaket...?



Nabolaget må sjekkes..

Velfortjent felles-hvil i kveldssola


Det er så deilig nå. Jeg holder på i hagen hele dagen, og gutta er ute og snuser og leker og storkoser seg. Det erneste som er dumt er at Ask nå har begynt å skulle tøffe seg og bjeffe på de som går forbi. Men det er mye nytt for han enda. Det er uvant for han å oppleve så mange som går tur med bikkjer her hver dag. I tillegg er det jo de store skumle bilene som ved en sjeldenhet kjører forbi. Så jeg gir han litt tid, så får vi se...

I tillegg har jeg begynt med noe som er fryktelig spennende for lille Asken. Jeg maler utemøblene. Og selvfølgelig skal Ask være med på det! Det nytter ikke hva jeg sier eller gjør. Være med skal han.





Gjett hvilken farge mamma maler med....




Ask rett før han kom til oss. Fatter ikke at han har vokst så mye!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå, ja Asken har vokst. men han er jo fortsatt liten og søt da.
Tøff han er som bjeffer på nabofolka! yeah!
L