onsdag 9. april 2008

Bildeserie

Jeg har så mange historier å fortelle. Så nå tar jeg det i en bildeserie:)

Jeg skal først ha sagt at jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten Zafira. Jeg hadde Evin da hu tok kontakt, og jeg tror ikke hu hadde hatt Aida, og jeg hadde hatt Ask, hadde det ikke vært for at vi fikk kontakt gjennom Evin og Carmen. Så takk Zafira, for alt du er! Du er min nærmaste venn. Du og jentene gir meg og gutta så mye! Så det er med stolthet jeg viser alle dere andre bildeserien fra vårt liv:)



Aida viser vannet at hu er en spirrewhippet



Aida venter på gutta



Carmen-mor :)



Pusane mine!!




Nyvaska gølv og bikkje-poter.....



Evin hos frisøren...




Godis etter lek



Jeg kan være valp jeg også....




To utslitte, frosne valper...




Aida som valp, på tur med gutta




Evin som valp. Godgutten min!!!




Aida og Ask i aksjon!!



Alle bikkjene våre ved godis-automaten :)

1 kommentar:

Anette sa...

herlighet, så herlige bilder :D