tirsdag 22. april 2008

Gjengen fra Vrengen





Ask og Evin besøker mine kjære besteforeldre


Så er det min elskede Evin. Jeg veit ikke hva jeg skulle gjort uten han. Han er så mild og snill, og er en utrolig oppdrager for lille Pølse, som kan være skikkelig stri noen ganger! Men Evin hater å kjøre bil. I begynnelsen så siklet og kastet han opp bare han blei satt i bilen. Nå sikler han ikke en gang, etter at han har sett x-antall ganger at Ask har lagt seg ned og sovnet, men han vil ikke i bilen allikevel. Så her om dagen, etter at Zafira, jentene, gutta og jeg hadde gått i skævven, fant Evin ut at han kune gjøre seg usynlig. Han har blitt stående i gata før og demonstrert at han ikke vil i bilen, men denne gangen gjorde han noe annet. Han fant rett og slett ut at han kunne gjemme seg bak ei gran og bli usylig!!!! Haha... Jeg holdt påå le meg i hjel. Stakkars lille Evin tenkte at HER kan jeg gjemme meg, ingen ser meg og jeg slepper å kjøre bil!



Evin har finni ut at han kan gjøre seg usynlig

Så her om dagen var Zafira og jeg på tur i skævven som vi pleier. Jeg fikk tatt noen bilder av Aida og Ask i aksjon. Ask vokser jo som bare det, og èn dag får han nok overtaket på Aida. Vi venter i spenning.......



Intens leking!

Men innimellom så klarer vi å samle flokken og da koser de seg virkelig sammen!



Carmen og Evin på utkikk, mens Ask og Aida snuser


Ingen kommentarer: