torsdag 26. mars 2009

Frihet!

14.mars og Lilletutt er klar for vårens første tur på Kyststien!
Naturens maleri

Vår kjære Carmen-mor har finni seg en liten pinne som hu syns vi skulle kaste så hu fikk lekt litt...

Å herlige herlige frihet!!!!

Aida-attack! Askegutten har blitt en sterk gutt, men det hjelper lite når Aida får sine vanlige raptuser så fort hu ser han

Jeg har ikke ord for hvor deilig det var å komme ut igjen. Vi rakk det akkurat til 14.mars i år, og da var det akkurat ett år sia jeg skreiv her i bloggen om våre herlige turer på Kyststien. Forskjellen var at vi da allerede hadde vært her ute i en måned.. Klikk her så kan dere lese om livet på Bruket for ett år sia. (Utrolig hvor mye Asken har vokst på ett år!)
Zafira og jeg snakka om det på turen. Bloggen min er ikke lenger bare en blogg. Det er en del av historien vår, både Bruket sitt og Zafira, min og bikkjene sin historie. Det er utrolig spennende å se utviklinga og kunne se tilbake på hvordan ting var for ett år sia. Jeg hadde ærlig talt ikke trodd at jeg skulle holde på med bloggen så lenge. Men etterhvert som månedene har gått så har vi fått fler og fler lesere, og tilbakemeldingene er så positive. Så der sto vi, litt over ett år etter at jeg startet bloggen og nøyt friheten bare Kyststien kan gi.

1 kommentar:

Nina og Bonnie sa...

Koselig referat fra turen på Kyststien. Og mange fine bilder.

Nå kommer vel snart hyttefolka og ødelegger litt for dere. Tenker det var noen som synes det var deilig å strekke på beina.