fredag 6. mars 2009

Nye produkter i nettbutikken på Bruket

Hvitt håndlaget kubbelys (miljøvennlig fordi det er laget av stearinlysrester)

Bebiteppe, str. 150cmx100cm (gjenbruk av bomulls- og linstoff)

Olivenfarget kubbelys

Håndstrikkede luer i alpakkaull (Både til dame, herre og barn)

Miljøvennlig stearinlys i min søsters håndblåste glass
Tenkte jeg fikk legge ut noen bilder av mine siste produkter her på bloggen. Selvom det er mye å gjøre, så finner jeg tid innimellom til å holde tritt med bestillinger og litt ting til meg sjøl:) Hvis dere vil bestille så er det igjen bare å sende meg mail med bestilling/ønske og evt. spørsmål til ane_husby@hotmail.com
Igjen takk for alle positive tilbakemeldinger og støtte fra alle dere rundt oss på Bruket. Jeg/vi hadde ikke klart det uten dere!

2 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Masse fint du lager. Det babyteppe var jo bare lekkert. Du er virkelig flink!!!

Anelille sa...

Tusen takk! Det teppet er en spesialbestilling fra min søster og jeg er veldig stolt av det:)