onsdag 27. januar 2010

Oppdatering fra Bruket

Først vil jeg bare beklage at jeg ikke har hatt noe innlegg siden vi fikk hjem Linus. Men er ikke det ganske typisk? Når de spennende tingene skjer, så har man igrunn nok med bare å holde styr på den nye hverdagen. Men jeg har tatt endel bilder, og lover å komme sterkere tilbake når ting har roa seg litt her på Bruket. Det begynte jo med en pangstart etter jul, og siden har det gått i ett. Jeg så at det er veldig mange som har vært innom for å sjekke om det har kommet noe nytt her, og det setter jeg så pris på :) Så da har det nye Bloggåret på Bruket offesiellt startet!


"Ut å stæle kalkun" Evin hadde vært vekk i et kvarter, noe som gjorde at jeg var sikker på at han hadde tatt seg en tur aleine nede på sletta. Jeg stresser ikke nevneverdig med det seint på kvelden, for jeg veit at det sjeldent er folk der da, og han er stille og rolig når han er aleine og kommer alltid tilbake. Men etterhvert begynte jeg å lure siden han ikke dukka opp ved porten.. Jeg gikk ei runde uten å finne han. Da jeg kom hjem oppdaga jeg at boden var oppe. Og der ja, der sto vår Sølvhønk og heiv i seg kalkun..... Jeg gir opp...


Linus og Miller har vært bestiser siden dag èn. Yndlingsbeskjeftigelsen til Linus er å ta tak i halen til Miller og dra han ut fra under sofaen! Haha


Linus 4 mnd

Linus 2 mnd... Han lærte fort at oppvaskmaskina var et yndet sted for stjeling..


Kveldskos på Bruket. Evin og Asken hadde her akkurat hoppa ned fra senga. Så på det meste var det èn mann, og 5 dyr her

Lille Julaften... Linus er utslitt og lykkelig etter å ha fått lov til å herje så mye han ville med gavepapir og bånd. Bedre julegave kan man ikke få

Evin holder koken...

Ingenting er som å få pappakos assa!!!! Også helt i fred fra brødrene for èn gang skyld!

Verdens morsomste bilde!!! "Take me home... take me home... We come in peace.."
Og ja det er Linus som står oppå ryggen til Tutten. Haha

1 kommentar:

Nina og Bonnie sa...

Dette var en koselig oppdatering fra deg, Ane. :))))

Masse fine bilder har du tatt også. Jeg vet jo hvor vanskelig det er å få det til med dyra som raser rundt. Øyeblikksbildene som er så vanskelig.

Ønsker meg flere bilder av Linus, hvis ikke må jeg komme bort å ta dem selv. Ha-ha....