onsdag 7. oktober 2009

Et hundeliv

Lille heeeeeerlige valpen Max er på besøk for andre gang i sitt 15 uker lange liv. Han er så nydelig!!! Vakre, vakre valpen! (blir hvertfall ikke misunnelig eller dårlig av å ha han på besøk nå som begge gutta mine er voksne... å neeeeeei da....)


Bruketpatent... Espen skulle lage ny dør til katteluka vår nå som det blir en smule gulvkaldt på kveldene. Jeg kommer ut på kjøkkenet og dette synet møter meg. Hahahahaha. Jeg dævver! Det værste var at Espen hadde sliti så med å ikke sprekke av latter da han laga den, for så å klare å vente til jeg oppdaga det sjøl. Det er så typisk han. Så nå ler jeg faktisk hver eneste morra når jeg kommer ut på kjøkkenet. JA, vi har dårlig humor, men herregud så morsomt!! Er jo ingen andre som kan skilte med en så fet katteluke! hahaha

For dere som er nye her på Bloggen. Dette er en helt normal situasjon. Aidaattack!! Eller Askedreping. Og ja, det er Asken som ligger underst. Den svarte pelsballen. Og nei, det er ikke synd på han, for han har jaggu noen skitne knep på lur han òg!

Da var vi aktivt igang på Kyststien igjen! Evin viser hva Sheltier er laga for! Nemlig å sprette opp og ned i fjellet, på svaberg o.l. Jeg håpa i det lengste å få tatt et klart bilde akkurat idet han var midt på, men neida. Haha. Men syns egentlig at bildet blei kult uansett.

Etter å ha vært bortskjemt med sol de to siste ukene, så måtte det selvfølkelig komme et døgn med striregn. Asken bryr seg katta, men Evin liker IKKE å bli våt og få vann i øya når han skal snuse...


Også må vi jo ha med en video til slutt. Det jeg prøver å filme er hvilket morokaos det er her i gården når vi får besøk av den vakre boxertispa! Og nå har de fått en valp også! Noe jeg er helt overbevist om at hu har gjort kùn for å ergre meg og min valpeabstinenst... haha. Den vakre valpen som Askeladden leker med heter Max og er en Staffordshire Bullterrier. Han ER så nydelig. Og like tøff i nikkersen som Asken var da han var valp. De løper og leker sammen med tispa etter seg, og bakerst kommer selvfølgelig vår herlige sølvhønk Evin. Alt er som det pleier å være. Vær forberedt på rotete filming da det er en utfordring å prøve å holde følge med 4 lykkelige bikkjer! Det er innmari dårlig kvalitet på videoen, da den er tatt med en mobil i fart! Men som dere hører så holder vi på å dø av latter i bakgrunnen av Max og Ask som stuper inn i slyngplanta ved verandaen!

Ingen kommentarer: