fredag 10. juli 2009

Besøkende nr.1000!!

I anledning besøkende nr.1000 (!) her på Anelille, så har jeg lagt inn en video av Monsen og Miller. Hva de driver med er noe uvisst, kom gjerne med (famøse) forslag. Det eneste vi veit er at det ser noe mistenkelig ut, og at det ikke er akkurat første gang Miller holder på sånn. Forskjellen er at denne gangen fikk jeg ferska de, og festa det til film. Videoen egner seg kùn for voksne, hahahahahaha. Hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaaaaaa for Anelille.no, Bruket, alle rundt oss som har støtta denne bloggen, pluss støtta Espen sitt firma larvikhobby.no, og selvfølgelig Zafira og jentene. Hadde det ikke vært for dere og galskapen vår så hadde det vært en kjedelig blogg gitt:) Og selvfølgelig hurra for besøkende nr 1000!

Snurr film våre noe homofile kattepusær

Skulle noen føle seg støtt, eller vil ytre sin støtte til pusane våre, så er det bare å skrive i kommentarboksen, hahaha;)

2 kommentarer:

hårball sa...

haha, Monsen bryr seg jo ikke en dritt! for det er Miller som er på'n?
veit ikke hvem som er mest snuskete jeg:aktørene eller kameramannen?
hehe

Anelille sa...

ja jeg veit!! Espen sa: du kan ikke LEGGE ut den Ane!!! Men det er jo så fantastisk morsomt, og Monsen bare ligger der og tenker jaja...haha. Føler meg litt snuskete som filma og la ut, men er vel ikke akkurat det værste man kan legge ut av video;)