søndag 3. mai 2009

Gjenbruk

Blomkarser i blikkboks, hvor jeg borra hull i bunn for god drenering for jorda. Når de kraftige orange og gule blomstene kommer vil de speile seg i metallet. Vakkert!
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av produktene jeg har holdt på med i det siste. Hovedtemaet mitt er gjenbruk, og jeg har jobba mye med metall og drill om dagen! Jeg har blitt invitert til å stille ut produktene mine på en lukka salgsutstilling til lørdag, og jeg kjenner jeg er fryktelig spent og litt skremt. Lille meg.. men på en annen side så er det gøy å holde på med nye produkter nå som det er vår. Og boksene med stiklinger blei så søte. Også måtte jeg bare lage nøkkelknippepynt av stoffrester fra et sengetøy fra Fretex med katten til Bamse-verdens sterkeste bjørn:)

Kubbelysa mine av gamle lysstumper.

Syns litt dårlig når det er lyst, men når lykta er hengt opp ute så lyser det så nydelig i hjertet som er borra i blikkboksen. Har laga noen store også, med plass til kubbelys i, som kan stå på bordet. Enkelt og veldig romantisk

Hjertet i mørket. Kameraet på tlf min er ikke så bra, så hjertet blei litt dosent her

7 kommentarer:

hårball sa...

så mye fint!
tror jeg må bestille noen lykter til sommeren...

Gry Viola og Roxie sa...

Hei! Så mye fint du lager. Morro med hjemmelaga ting. Er ikke så veldig flink til det. Så fine de lyktene var. Har ei veninne også som er veldig lik deg kreativ på allting. Full av ider. Ha en fin uke!!!

Nina og Bonnie sa...

Masse fint du lager. Du er kreativ. Må være fint å drive gjenbruk, det har jeg sansen for. Vi kjøper for mye nytt, det er faktisk masse som vi kan "fikse" litt på så er det like fint.

Ta deg en tur inn om, Anelille. Så kan du hente litt ideer til dam. Og vi har lært mye om dam på de årene vi har hatt den. Masse jobb til tider, men myyye glede.

Ha en fortsatt fin uke. :-)

Nina og Bonnie sa...

Glemte å fortelle at jeg stor koser meg i 1 etasje. Nå har Charlie verandaen han kan være på hele tiden. Ikke at han vil det, men muligheten er der. Tror han må venne seg til det.

Anelille sa...

Tuuuusen takk! jeg blir helt rørt jeg :) Skjønner at lyktene kan gå endel til lørdag på utstillinga, hvis jeg skal gå etter reaksjonene her:)
Hårball: var innpå sia di nå og den ER så fin!! Kan jeg lage en link i et innlegg? Da blir det vel til at alle som syns jeg var kreativ her ser på din side og tenker at Anelille var jo INGENTING i forhold! Hahahaha.
Nina: Så klart vi kommer innom:) Så kan gutta leke og kose seg mens du briefer meg på hagedam! Jaaa:)
Gry: Syns det er så koselig at du legger igjen kommentar her:) Var innpå sia di og Roxie vokser seg til å bli ei skikkelig flott bikkje! Etter at Nina fikk Charlieboy så har jeg falt veldig for Lapphunden. Og det virker som dere har et veldig aktivt miljø:)

Igjen, tusen takk for skryt alle sammen:)

Anette sa...

SÅ utrolig flink du er Ane! Stolt av hva du får til av "ingenting" :D

hårball sa...

gratulerer med dagen din i dag!
hipp hipp hurra!!!!