mandag 18. mai 2009

Utstilling!


Jeg var så utrolig heldig å bli bedt med som utstiller på et arrangement hvor hovedfokus var kvinner og gjenbruk. Det var en forsinket feiring av kvinnedagen, med innbudte gjester. Det var min gode venninne Majala ( http://www.filiokus.net/ ), som lager Mei- og sjaltai, som inviterte meg med. Så det har resultert i seine kvelder og netter med forberedelser og endel nerver. Så takk til mannen min, søster og Zafira som holdt hodet mitt kaldt:)

Jeg har valgt å legge ut bilder av produktene mine her, istedenfor på firmasiden, for det er fler som er innom her og dessuten så er det lettere å legge de ut her. Det er fortsatt bare å kontakte meg på ane_husby@hotmail.com for bestillinger. Jeg har mye klart nå, og lager også selvfølgelig på spesialbestilling/ønske.

Her følger en bildeserie med endel av produktene jeg laget. Det var en god mulighet for meg å reklamere for mitt lille firma, og responsen var veldig god. Blomkarsene mine, som er sjølsådd i blikkbokser, var veldig populære. Det var så spennende å stille ut, og jeg er inne på tanken med å ha et marked her litt nærmere sommeren. Må innrømme at jeg blei bitt av basillen!


Askeladden mener sjøl at han hjelper mamma med å plante blomkarser. Evin sto ved siden av og spiste på stiklingene!

Blomkarser, håndstrikka tova vesker og et gammelt vindu som jeg nå bruker som bilderamme


Utelykter med hjerter som lyser når det er lys inni, bjørkekranser fra bjørk i hagen og en gammel ramme hvor jeg har hengt opp ting og bilder av mennesker rundt meg som jeg er glad i.

Egg fra tuppelupper måtte selvfølgelig være med :)

Her syns endel av lykta og hvordan hjertet lyser opp. Bilder fra bloggen og den gamle vinmonopolkassa mi som jeg er så glad i


Norgesglass med tørka roser og eføy

Resirkulert lys og håndstrikka alpakkaull-luer

Hjertelyktene mine som også blei tatt godt i mot

Lykt med kors. Veldig søte
Tusen takk til Majala, Vibeke og Pernilla for masse inspirasjon og positive tilbakemeldinger:)

3 kommentarer:

hårball sa...

dette så jo superbra ut!!!!
deilig med inspirasjon nå som jeg kjører igang salg selv!

Veldig søte lykter, gleder meg til å bruke min i sommerkvelden...

Anelille sa...

Jaaaaaaa! Å tusen takk vennen:) Tenkte vi kanskje kunne hatt et sammen her til sommeren? Så kan vi få dekt sør-vestfold også:= Hadde vært veldig kos!!!!

Nina og Bonnie sa...

Du er jo knallflink. Og så fantasifull. Der stopper det litt hos meg.

Jeg sender deg en melding til uka så tar du bare en tur inn om. Vet ikke om det er så lurt å slippe hundene i hagen min. Det er kort vei ut i veien. (en glimrende setning) Det er litt hektisk denne uka.