mandag 19. januar 2009

Innekos


Gutta har lagt seg i senga si etter tur i snøen
Sliten pus etter nøstejakt

"Jammen jeg hjelper deg med å jobbe asså mamma!"

Lillegutt er MEGET interessert i å få tak i halsen jeg strikker....


Monsen og Miller har barikadert både arbeidsstolen min og garnkassa mi..


Den blå time


Miller i en kjent, dog noe pussig, sovestilling...

Midt oppi hverdagen så prøver jeg å få tid til å gjøre ferdig bestillinger fra nettbutikken min. Nå på vinteren så er det mye som skal strikkes av bl.a tøfler, halser og pulsvanter. Det er ikke alltid gjengen på Bruket er like enig i at mamma skal få jobbe i fred. Og de mener det godt og er sikkert helt overbevist om at de hjelper meg. Men det er alltid flere sider av samme sak... hihi....

2 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Hei, her var det mange fine bilder av Ask, Evin og kattene.

Har du nettbutikk? Så moro!! Kan jeg få en link? Kanskje jeg finner noe fint.

Anonym sa...

Så mye fint du lager. Det skal jeg ha i bakhodet når jeg flytter opp.

Det var flotte bilder på forsiden av Ask og Evin.