søndag 6. desember 2009

Snøkos

Morgenkos med frokost. Noe av det koseligste jeg veit om er når alle er samla til felles frokost. Linus spiser foreløpig på bordet, under nøye tilsyn fra mor, da Tuttane har en lei tendens til å skulle stresse og stjele maten hans. Det utvikles bedre matvaner for lillegutt når han får lov til å spise i fred. Han eter jo nesten opp skåla i iver av seg sjøl, så tviler på at han hadde hatt godt av et stressmoment til!

Linus sitt første møte med snøen. Nå leker de sammen og koooser seg, og Evin sitter som vanlig inne og syns veldig synd på seg sjøl. Ikke vil han ut og leke, men syns synd på seg sjøl allikevel, det skal han! haha

4 kommentarer:

Gry Viola og Roxie sa...

Så koselig de har det sammen! Tror nok at de liker å spise ammen dyra dine!! Så flotte puser du har!!
Ha en fin dag og uke!!

Anelille sa...

åååå tusen takk:) Ja det er ro og harmoni under måltidene på Bruket. Ikke det samme jeg kan si om timen etterpå ;)

Nina og Bonnie sa...

Å, så fine filmer av Evin, Ask og Linus. Det var ikke no galt med matlysten, i hvertfall. Der gikk det ned på høykant.

Så det var fart i Linus på siste filmen. Evin ber om at du skal redde han, så det ut som, helt på slutten. Ha-ha...

Anelille sa...

Ja hahahahahaaha. Jeg veit. Det eeeer så synd på han. Jeg kan le meg skakk av den gutten min :) Hva maten angår så er jeg nesten redd for at Linus skal spise opp skåla :)