mandag 23. juni 2008

Hormoner i hundre!

Noen har blitt døve og slutta å høre på mamma!!!

Å hva skal jeg gjøre!!!! Ikke nok med at Evin er en hormonball av dimensjoner, men nå har jo Ask kommet i puberten også. Og jeg som tenkte: det er jo så greit med hanner, for de har ikke løpetid.... Nei det har de ikke, men tispene rundt her har løpetid!!!! Og det er Gutta mine meeeeeget klar over om dagen! Jeg holder på å bli gal. Det er ikke ro ett sekund her om dagen. Evin står og ser på meg og piper, og Ask står og bjeffer. Selvom det bare er en time siden vi har vært på tur. De flyr jo nesten i hverandre i iver hver gang ei av tispene har gått forbi her. Og Evin har vært både èn og to ganger på tur aleine... Han beiner nedover mot sletta og snuser og markerer i ei vill fart... Jada.... Så jeg ber en stille bønn om at ting skal roe seg snart, men det er dessverre ikke utsikter for det, for vi går nemlig bare å venter på at Aida skal få løpetid, og det merker jeg at jeg ikke orker å tenke på en gang! Hva gjør vi da? Gi meg styrke.... haha.. Jeg må jo le også.... Zafira og jeg var på tur i dag, og vi snakka om det... hva er det vi har surra oss inn i ? Hu med to tisper og jeg med to hanner..... kjempelurt!! haha...

Heldigvis så er både Miller og Mons trygt kastrert..... hehe

Monsen liker best å kose i gresset, han.. Jenter? Hva er det for noe?

Ingen kommentarer: