fredag 19. desember 2008

Miller får tattis

Ja da hadde dagen kommet da MillerPiller skulle få ID-merking og tatovering. Egentlig hadde jeg bestillt time til Monsen, Miller og Ask, men ved nærmere ettertanke så tror jeg ikke at meg aleine med to katter og en bikkje i Boblis er noe god idè..... Så vi valgte å ta èn og èn, og da var Miller førstemann ut. Vi har snakka lenge om å ID-merke de (Evin er chipa), men som alt annet så koster det penger. Nå hadde vi muligheten, og tusen takk til Pål Hansons Dyreklinikk for familierabatten:)

Så sagt så gjort, vi putta Miller i buret og kjørte ned med en hylende katt i baksetet. Det er som mannen min sa: Miller er verdens mest medgjørlige katt, men når han blir putta i en bil så viser han en HELT annen side av seg sjøl!! At det er mulig for en så liten kropp å lage sånne lyder! Men vi kom oss ned, og fikk satt narkose og Miller sovna i armene mine.


Jeg syns ikke no om det her mamma!!


MillerPiller har sovnet og drømmer søtt om tuppene

Mens Miller fikk ID-merking satt jeg utafor, og da kom nabokatten og koste. En utrolig vakker katt. Han sto også å drakk av takrenna:)

Da ID-merkinga var over så var det tid for tatovering i øret til Miller. De tatoverer for å vise at katten har blitt chipa. Det jeg ikke visste var at jeg fikk velge hva Miller skulle ha i øret sitt! Etter litt fram og tilbake, og noen obskøne forslag..., så kom vi fram til at han skulle få en sol i øret sitt. Så nå går MillerPiller med en tattis i øret, som den første i gata:) Tøff er han!

Miller har våkna litt og har tattis og farge på øret.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha!
tipper han drar damer på
den tattisen der!
de har sikkert ikke sett
sånt noe før,
så nå får han det moro i jula!
søs