onsdag 20. august 2008

En dag i vårt liv

Igjen er det så mange historier å fortelle. Så jeg har valgt å heller illustrere det i en bildeserie med kommentarer, istedenfor et innlegg med bilder til. Så velkommen inn i vår hverdag:)


Et kjent syn hver morra. Vi venter på frokost

Tuppene har vokst mye de siste ukene! Grønnsaker og kraftfôr


Jeg prøver å henge opp en vask, mens gutta selv mener de er underholdning

Evin er som kjent alltid hageassistent når noe skal plantes, i dag var det en eføy

Og for n`te gang må jeg få Monsen ned fra hønsegarden..


Så var det tid for en hvil for slitne kropper. Ask for anledningen med snuta inni en plastblomsterpotte..

Miller koser seg i kurven sin, og tar som vanlig livet med ro

Jeg fikk bakt rundstykker mens de sov, men utbakinga voktes nøye:)

Asken har fått en tøysjiraff som han liker å løpe rundt med og leke skummel overfor. Grrrr...

Båndtvangen er endelig over og vi nyter friheten i skauen!

Evin mener at når båndtvangen er slutt så er det også fullt lovlig å smyge seg gjennom hekken hjemme for å markere seg ute i gata. Det er jo tross alt ei tispe som har løpetid i nærheten. Igjen....

Skogstur, regn og bikkjepels passer ikke sammen.. Det blei vask på begge gutta da vi kom hjem. Noe motvillig..

Asken lurer på om pappa kommer hjem snart.. Eller om det bare var naboen sin bil..

Siste tur før kvelden, med ny refleksvest!

Monsen er meget klar over at det er sei til kveldsmat, så han sneik seg like så godt opp på benken for å sjekke ståa.

Og endelig faller alle i huset til ro. Slitne og trøtte, for å lade opp til en ny dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg ler meg ihjæl av dyra!!!
men å ha snuten inni en blomsterpotte når man sover, det er jo bare logisk!
søs